FANDOM

Lost Heaven Map

Lost Heaven egy kitalált város az Egyesült Államok keleti partján. A Mafia első részének majdnem minden eseménye, és helyszíne a városban található. A város feltűnően hasonlít az 1930-as évek beli New Yorkhoz, és Chicagohoz. Lost Heaven egy nagy, nyüzsgő metropolisz, és rendelkezik mindennel, amivel egy nagyvárosnak rendelkeznie kell: tömegközlekedés (villamosok, és magasvasutak), forgalmas utcák, magas épületek, kórház, autószerelők, éttermek, stb. A játékosok a várossal először 1930. őszén találkoznak: ez egy nagyobb válság időszaka, és a város nem éppen a legjobb helyzetében van. Az emberek ki vannak lakoltatva otthonaikból, és öngyilkosságokat követnek el. Korrupt politikusok irányítják a város, és az alvilág pénzzel átveszi az uralmat a városban.

Lost Heaven részeiSzerkesztés

A nyugati oldalSzerkesztés

ChinatownSzerkesztés

A kínai negyed a város Észak-Nyugati részén található, Little Italytól Északra, és New Arktól Nyugatra. New Arkkal a Terranova Bridge köti össze. A többi város kínai negyedeihez hasonlóan itt is többségében a kínai bevándorlók laknak. A nyugati villamosvonal keresztülhalad a kerületen, az autó nélküli közlekedést biztosítva. Egy használt-autó kereskedés található a itt, de zárva tart 1930-1937-ig a válságnak köszönhetően. 1938-ban, mikor a válság enyhül, az autókereskedés újra megnyílik. Két vidékre vezető út is található a városrészben.

Little ItalySzerkesztés

Ez a legfontosabb része a városnak. Ebben a városrészben található Don Salieri családjának központja, és a küldetések nagy része ebből a városrészből indul. A városrész neve a bevándorló szicíliaiakról kapta a nevét. A nyugati villamosvonal keresztülfut a városrészen, összekötve azt Chinatownnal, és a Works Quarterrel. Ugyancsak keresztülhalad a kerületen a magasvasút-vonal, amely a Little Italy megállóban áll meg.

Works QuarterSzerkesztés

A város dél-nyugati részét foglalja magába.Ez a város ipari gyűjtőpontja, de itt található a kereskedelmi kikötő is. 

Central IslandSzerkesztés

Central Istalnd a város közigazgatási központja. Ahogy a neve is elárulja, egy szigeten fekszik a város közepén.

A keleti oldalSzerkesztés

New ArkSzerkesztés

DowntownSzerkesztés

HobokenSzerkesztés

OakwoodSzerkesztés

Oak HillSzerkesztés

VidékSzerkesztés

Lost Heaven külvárosi része, amely elérhető New Arkból, és Chinatownból, jó néhány kilóméternyi úttal büszkélkedhet. Gyorshajtásért pénzzel jutalmaznak mindek a Szabad út módban: minden egyes másodpercért kapsz 100$-t, amikor 105 km/h fölött volt a sebességed.

Clark's MotelSzerkesztés

A Lost Heaveni nemzetközi repülőtérSzerkesztés

A Lost Heaveni versenypályaSzerkesztés

A Lost Heaveni vízerőműSzerkesztés