FANDOM

C paulie

Nagłówek

Paulie urodził się 28 lipca 1898 roku. Jest niskiego wzrostu, zazwyczaj chodzi w fioletowym garniturze. Wychowywał się na ulicy aż do momentu, kiedy zajął się nim Don Salieri. Od tamtej pory nieźle zarabia pracując dla Dona. Cechuje go zmienność nastrojów i wybuchowość. W 1930 roku wraz z Samem uciekają przed gangsterami Dona Morello taksówką Tommy'ego. Kilka dni później pomagają mu, gdy gangsterzy go ścigają. Od tamtej pory Paulie przyjaźni się z Tomem, a ich przyjaźń umacnia się pod wpływem czasu i wspólnych przeżyć. W 1933 roku jest jego towarzyszem do pijatyk, kiedy to oboje przechodzą załamanie spowodowane brakiem sensu życia. W 1938 roku proponuje Tomowi i Samowi napad na bank bez wiedzy Dona. Decyduje się na to, gdyż wie, że Don ich oszukuje. Po tym, gdy razem z Tomem odnajdują diamenty w pudełkach, w których miały być cygara, które ukradli z portu, Thomas decyduje się pomóc Pauliemu w napadzie. W dniu napadu Paulie zwierza się Tomowi, że chce odejść od mafii i założyć własny lokal za ukradzione pieniądze. Następnego dnia Thomas znajduje Pauliego martwego w jego własnym mieszkaniu. Sprawcą morderstwa okazują się ludzie Sama, który sprzedał Pauliego i Toma Donowi.