FANDOM

Propozycja nie do odrzucenia (ang. An Offer You Can't Refuse) - pierwszy rozdział gry Mafia. Akcja tego epizodu rozgrywa się na ulicach miasta Lost Heaven, jesienią roku 1930.

WprowadzenieEdytuj

Paulie&Sam1

Gangsterzy Morello w pościgu za Samem i Pauliem

Tommy Angelo późnym wieczorem wraca swoją taksówką z pracy. Nie zarabia dużo, ale jest szczęśliwy, że w ogóle ma pracę. W pewnym momencie słyszy odgłosy wypadku. To gangsterzy rodziny Salieri rozbili się niedaleko, uciekając przed ludźmi Morello. Paulie grozi Tommy'emu bronią, i wsiadając do samochodu, każe mu jechać prosto przed siebie, by zgubić ogon. Angelo nie chcąc zginąć, przystaje na to.

Główna akcjaEdytuj

Rozpoczyna się pościg. Thomas z prędkością, z jaką nigdy wcześniej nie jechał, ucieka przed goniącym go samochodem. W końcu udaje mu się zgubić ogon. Gangsterzy proszą go wtedy o podrzucenie ich do baru Salieriego.

ZakończenieEdytuj

Tommy wraz z Samem i Pauliem przyjeżdża do baru. Gangsterzy wychodzą z taksówki, po czym Sam prosi, aby Thomas poczekał jeszcze moment. Po chwili caporeigme rodziny przynosi Tommy'emu kopertę z pieniędzmi. Zapewnia go też, że w razie kłopotów może zwrócić się do rodziny Salieri o pomoc, a nawet samemu pracować dla dona. Następnie przestraszony Tommy odjeżdża do domu. Tam otwiera kopertę i widzi olbrzymi plik pieniędzy. Postanawia też, że nie chce mieć nic więcej wspólnego z mafią.

Rozdziały w Mafii
Poprzedni:
Prolog
Propozycja nie do odrzucenia Następny:
Uciekinier