FANDOM

Uciekinier (ang. Running Man) - drugi rozdział gry Mafia. Akcja tego epizodu rozgrywa się na ulicach miasta Lost Heaven, jesienią roku 1930.

Główna akcjaEdytuj

Tommy4

Thomas kopany przez gangsterów Morello

Thomas Angelo nadal pracuje jako taksówkarz. Rutynowo odwozi swoich klientów pod wskazane przez nich miejsca - do kościoła, szpitala, teatru, baru lub komisu samochodowego. W końcu robi sobie przerwę. Zatrzymuje się na parkingu w dzielnicy Little Italy i kupuje sobie kawę. Wtedy atakuje go dwóch gangsterów z rodziny Morello. Louie demoluje taksówkę Thomasa kijem bejsbolowym, a potem bije samego kierowcę. Angelo ucieka im jednak i biegnąc przez ciasne uliczki, zmierza do baru Salieriego po pomoc.

ZakończenieEdytuj

Tommy wbiega do baru, a za nim ludzie Morello. Gdy Louie i jego towarzysz przekraczają próg restauracji, zostają zabici przez Pauliego i Sama. Potem wszyscy świętują wyeliminowanie dwóch wrogów. Sam Angelo musiał jednak zapłacić swojemu szefowi za zniszczoną taksówkę, a potem został zwolniony z pracy, gdyż posiadł właśnie kontakt z mafią. Zobaczywszy drogie garnitury mafiosów, Tommy postanowił przyłączyć się do organizacji.

CytatyEdytuj

  • Lepiej umrzeć młodo, ale z kupą kasy w kieszeni. - Thomas Angelo decyduje się wstąpić do mafii.
Rozdziały w Mafii
Poprzedni:
Propozycja nie do odrzucenia
Uciekinier Następny:
Impreza koktajlowa