FANDOM

Бруно Левін — персонаж комп'ютерної гри Mafia Ⅱ.

Біографія Редагувати

Лихвар мафії, має свою контору в Сауспорте. Бруно стоїть на чолі всіх лихварських контор в місті і його статус офіційно затверджений зборами мафіозних сімей Емпайр-Бей (Комісії). Офіс Бруно розташований в районі Сауспорт в досить непоказному будівлі. Тут він, зі своїм помічником Айзек ом, веде свій бізнес, позичаючи гроші мафії дрібнішим колегам, злочинцям і діловим людям під грабіжницький відсоток і використовуючи ганстеров для забезпечення безпеки. Майже всі багаті і поважні особи займають гроші у Бруно. Але в одному він чесний — до всіх клієнтів у Бруно рівне ставлення, він в точності дотримується свої обов'язки по кожній угоді, з точністю до букви, але очікує того ж самого у відповідь.

Ходить чимало історій, які розповідають про долі тих, хто не зумів розплатитися з Бруно в строк. Наприклад, Міккі Джилліан на прізвисько Краб, солдат сім'ї Фальконе, не зміг у потрібний час сплатити борг, і кредитори Бруно в якості"компенсації"відрізали йому по три пальці на обох руках. Тому Бруно поважають і бояться навіть боси кримінальних сімей, і намагаються не злити його, виплачуючи в строк свої"кредити".

До послуг Бруно вдавалися і незабутня мафіозна трійця: Генрі, Віто і Джо. Вони мали намір отримати солідний дохід від продажу наркотиків; також трійця обіцяла повернути до п'ятниці 55.000 доларів як виплати боргу. Але Генрі був убитий китайцями, Джо поранений, і Віто довелося буквально наскребивать по грошам, щоб зібрати необхідну суму. Незважаючи на труднощі та обставини, він все-таки розплатився з боргом. Попутно він дізнається, що Бруно — той самий чоловік, що дав $ 2000 його батькові, але тато Віто так і не зміг розплатитися за своєї смерті.

Цікаві факти Редагувати

  • Генрі називає Бруно"євреєм з палісад". Явний натяк на те, що Бруно родом з Близького Сходу, а саме з території сучасного Ізраїлю; землі Іудеї (держави, що знаходився в давнину на його террріторіі) часто називали Землею Обітованої, можливо, тому Томасіна так називав Ізраїль. Плюс Генрі був побожний і часом читав відповідну літературу, що побічно підтверджує цю гіпотезу. А Палисад — вулиця, на якій знаходиться підворіття Бруно.
  • Бруно дуже схожий на главу МВС СРСР Лаврентія Павловича Берію.