FANDOM

Ерік Рейлі — персонаж комп’ютерної гри Mafia Ⅱ, чоловік Франні.

Біографія Редагувати

Ерік Рейлі народився в 1918у в Емпайр -Беї в сім'ї ірландських іммігрантів. Сім’я Рейлі жила в Мілвілл і молодий Ерік працював разом з батьком, займаючись обслуговуванням транспорту в Траго Ойл. У 1936 році він одружився на Сарі Коллінз, дочки начальника автопарку Траго, однак після весілля Ерік став постійно пити з дружками, приходив додому п’яний після опівночі, непристойно лаявся і бив дружину. Через два роки, Сара пішла від нього. Після цього Ерік втратив роботу і став заробляти на життя підмінним барменом від випадку до випадку і продажем марихуани.

Сім’я Редагувати

Місії Редагувати

Цікаві факти Редагувати

  • Може здатися, що Віто познайомиться з Еріком тільки під час одинадцятого голови, але це не так. Гравець сам вирішує, побачити знайомство персонажів чи ні. Це свого роду пасхалка . Під час місії Пам'яті Франческо Потенца, можна піти не відразу додому до Джо, а зайти до рідного дому. Двері відкриє Ерік і зустріне Віто з пляшкою пива і сигаретою в руках. Він навіть не запросить його увійти. З цього ролику можна судити, як Ерік вихований і як ставиться до самої Франческе, раз не поважає її родичів.
  • Дізнавшись, що він ображає Франні, Віто загрожує йому, кажучи"Якщо ти ще раз зачепиш мою сестру, я вб’ю тебе". Точно таку ж фразу говорив Сантіно Санні Корлеоне в «Хрещеному батьку».
  • Ерік має ірландське походження. Як не дивно, ірландська банда спалила будинок Віто, коли він"провчив"Еріка і розігнав його друзів. Проте, навряд чи Ерік має до цих подій відношення, так як напад було скоєно через Брайана О’Ніла, а сам же Ерік не був членом ірландської банди.
  • Ерік зображений у ролику, де Віто входить до Дереку. Ерік прив’язаний до стільця і дивиться на Стіва. Однак, оскільки ролик був укорочений розробниками, незрозуміло, хто це. Це може бути не Ерік, а хлопець, на якого просто"натягнуті"текстури Еріка (наприклад, як дівчина Джо і купа NPC з її зовнішністю).