FANDOM

Франческа Рейлі (уроджена Скалетта) — персонаж комп'ютерної гри Mafia Ⅱ.

Біографія Редагувати

Франческа Скалетта — старша сестра Віто. Тиха й соромлива, вона з відзнакою закінчила школу і з шістнадцяти років керувала молодіжним клубом при місцевій церкві. У дитинстві Франческа намагалася відвернути Віто від вуличних банд, заохочуючи його цукерками за роботу по дому і відвідини церкви. Тепер, коли брат виріс, їй залишилося лише молитися. Франческа, або Франні, як кличе її Віто, живе з матір'ю, утримуючи всіх на свою зарплату бухгалтера в компанії"Траго Ойл". За її ж словами, вона почала потроху віддавати татові борги, які пізніше сплатить Віто сам.

Після того, як Віто садять у в'язницю, Франческе доводиться доглядати за хворою матір'ю. Поки вона відвідує брата, мама помирає. Всі ті гроші, що дав Віто на весілля Франні і Еріка, пішли на похорон. Але, одруження таки відбулося.

Однак Франческа так і не знайшла щастя з чоловіком — він теж був втрутитися в брудні справи, пиячив і ходив наліво; а потім ще й остаточно посварилася з Віто після того, як той на її ж прохання"втрутився в її особисте життя", допомагаючи залагодити проблеми з пияцтвом чоловіком, побивши його.

Цікаві факти Редагувати

  • Добре готує. Це можна зрозуміти з другого розділу.
  • Розробники, ймовірно, хотіли зробити Франческу вдовою. Справа в тому, що в ході сюжету Еріка мали вбити (цей факт не підтверджено повністю).